Jancsák Csaba
jancsak@jgypk.szte.hu

 
  
 
Könyvismertetések
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Az ifjúkor átmenetei – a társadalmi bevonódás folyamatai és a sebezhetőség mintái a globalizált világban.
Educatio, 2010 nyár, Fiatalok, 333-336
www.hier.iif.hu/hu/letoltes.php?fid=tartalomsor/1959

A társadalmi tőke és az iskola – Kapcsolati erőforrások hatása az iskolai pályafutásra (Pusztai Gabriella könyve).
Magyar Pedagógia, 2010/1 97-99
Jancsak_PusztaiG_A tarsadalmitokeesaziskola.pdf

Az oktatás emberi jogi megközelítése. Az UNESCO 2007-ben megjelent kötete.
Új Pedagógiai Szemle, 2009/8-9 188-195
http://www.epa.hu/00000/00035/00135/pdf/EPA00035_upsz_200908-09_188-194.pdf

Merre halad az Európai Felsőoktatási Térség?
Educatio, 2007/2 341-345
www.hier.iif.hu/hu/letoltes.php?fid=tartalomsor/514

An Educational Sociological Approach of the Hungarian Higher Education
(Kozma Tamás: Kié az egyetem? Whose is the University? Educational Sociological Approach towards Higher Education)
Practice and Theory in Systems of Education 2006/1 148-152
http://epa.oszk.hu/01400/01428/00001/pdf/0108jancsak.pdf

Social Capital And School [book review] Pusztai Gabriella: A társadalmi tőke és az iskola – Kapcsolati erőforrások hatása az iskolai pályafutásra [Social Capital And School – The Effect of Social Capital On Educational Career]. 2009
jancsak_socialcapitalandschool_book review.pdf

Szakkönyv a felsőoktatás nevelésszociológiájáról.
Új Pedagógiai Szemle, 2005. június, 121-125
http://epa.oszk.hu/00000/00035/00093/2005-06-kf-Jancsak-Szakkonyv.html